top of page
PREVIOUS
NEXT

7 החלטות חשובות למציגים בתערוכה


כמה גורמים שצריך לשקול לפני שמתחילים לבנות ביתן

  1. בחירת תערוכה בהתאם לתמה הכללית שלה: הכוונה היא לוודא שהמסר שאתם רוצים להעביר בתערוכה תואם לנושא הכללי שלה, גם אם מדובר באותה תעשייה.

  2. בחירת המיקום, גודל ותצורת השטח: לעיתים הם באים אחד על חשבון השני וכמובן תלוי תקציב, אבל אם יש לכם מכונות גדולות להציג אז כמובן שצריך שטח גדול עבורן ועבור הלקוחות שיסתובבו סביבן - גם אם זה אומר שישאר פחות תקציב לסעיפים אחרים.

  3. קהל היעד בתערוכה: האם אלה אנשים יותר טכנולוגיים במהותם, או משכבה ניהולית? באיזו שפה ובאילו מונחים לפנות אליהם? האם הם מקומיים או קהל בינ"ל? אפילו לגיל הממוצע יכולה להיות חשיבות בבחירת אופי הפנייה וסוגי החומרים שתציגו.

  4. תקציב וזמן: בהנחה והתקציב שעומד לרשותכם הוא נתון, הרי שצריך לחשוב איך מחלקים אותו. האם זהו מוצר שצריך הדגמות מאנשי צוות רבים? כמה דיילים תרצו שיהיו זמינים עבורכם? האם תשקיעו יותר בחומרי פרסום?

  5. התחרות: האם מתחרה ישיר שלכם מציג באותה התערוכה? כיצד תוכלו לבדל את הצעת הערך שלכם מזו של המתחרה? ככל שיהיה לכם יותר מידע מוקדם תוכלו לנצל זאת כדי לבנות ביתן שיציג לראווה את הייחודיות של הפתרון שאתם מציעים.

  6. רגולציה ולוגיסטיקה: אם אינכם מעסיקים חברה חיצונית שמטפלת בכל השאלות הללו, עליכם לקחת בחשבון את המדיניות שמציגה כל מדינה וכל מארגן תערוכה בנושאים שמתחילים באישורים רפואיים למציגים ולמבקרים ומגיעים עד שעות פריקה וטעינה של ציוד באולם.

  7. הביתן עצמו: אילו סוגי פעילות הוא מיועד לאכלס בתוכו (פגישות 1:1, תצוגות תכלית)? כמה מבקרים תרצו שיוכל להכיל? איזה מסר הוא צריך לשדר למבקרים?

סטודיו אקזיביטום מתמחה בעיצוב והקמת ביתנים בהתאמה אישית (custom build) ברחבי העולם. המבנים שלנו מעוצבים ונבנים על מנת למלא בהצלחה את תפקידם השיווקי כפי שהוגדר לנו, ומתוך התחשבות בכל הגורמים המצויינים מעלה.


bottom of page